ظریف‌منش از تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت ایام مبارک میلاد نور «از ولادت امام جواد(ع) تا ولادت امام علی(ع)» خبر داد و گفت: برنامه‌های این ایام از ۱۰ تا ۱۳ ماه رجب اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، «حسین ظریف منش» در حاشیه نشست جلسه هیئت مدیریه این بنیاد از تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت ایام مبارک میلاد نور «از ولادت امام جواد(ع) تا ولادت امام علی(ع)» خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به مفاد نشست هیئت مدیره که با حضور حجت الاسلام صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد، گفت: دنیای امروز تشنه معارف امیرالمومنین (ع) است و بر همین اساس بنیاد بین المللی غدیر، دو هدف اساسی یعنی تبلیغی و گرامیداشت میلاد نور و دیگری تبیین معارف و فضایل امام علی(ع) و ترویج سیره و سبک زندگی علوی را سرلوحه فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی و تبلیغی خود در داخل و خارج از کشور قرار داده است.

 

وی ادامه داد: ساختار بنیاد چابک و دارای قابلیت فعال سازی همه نهادهای مردمی و دستگاه های اجرایی برای مشارکت در ترویج فرهنگ غدیر است.

 

ظریف منش تصریح کرد: در استان ها نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان به عنوان مسئول نمایندگی استانی بنیاد و در دستگاه های اجرایی کشور، عالی ترین مقام و یا یکی از مدیران ارشد دستگاه به عنوان مسئول بنیاد محسوب می شود و در هر دو حالت یکی از مدیران ارشاد تابعه استان یا دستگاه اجرایی به عنوان دبیر اجرایی بنیاد، معرفی و منصوب می شود.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه ضمن اعلام گسترش کمی و کیفی و تبلیغی غدیر به ویژه در دهه امامت و ولایت سال 98، از برنامه ریزی برای گرامیداشت ایام میلاد نور (10 تا 13 رجب المرجب) خبر داد و افزود: دهه ولایت و امامت سال جاری شاهد توسعه فعالیت های فرهنگی معرفتی غدیر در کشور بودیم.

 

وی تاکید کرد: تقریبا همه تشکل های مردمی، دستگاه ها، نهادها و همه استان ها و شهرها برنامه های متنوعی در طول دهه امامت و ولایت داشتند و بخشی از برنامه ها فراتر از ایام دهه یعنی تا روز مباهله ادامه داشت.

 

ظریف منش در پایان با فراخوان نخبگان، استادان و صاحبنظران کشور، خاطرنشان کرد: نظرات خود را در راستای گسترش کمی و کیفی فعالیت های بنیاد به ویژه در دهه ولایت و امامت اعلام کنید.